اولین تمرین متحرک سازی و هنرجویان فعال امروز
 
پارسیس کامپیوتر
آنچه میدانیم یک قطره است،آنچه نمیدانیم یک اقیانوس،باسفربه دنیای پارسیس،جرعه ای بیشتر از اقیانوس علم بنوشیم

جلسه پیش تدریس فلش را کنار مفاهیم تئوری کتاب بسته ها شروع کردم و از هنرجوها خواستم برای اینکه با مفهوم فریم آشنا بشند، انیمیشن های کاغذی کنار دفترشون ایجاد کنند و امروز آورده بودند برای 3 تا از هنرجو ها(خانم ها امیرآبادی(حرکت پروانه آدمک)،تلخابی(قوری و فنجان) و صدیقی(پرواز پرنده)) نکات انیمیشن بیشتر رعایت شده بود یعنی حرکت عناصر رو می شد کاملا تو کارشون دید...البته کار بقیه هم خوب بود ولی حرکت اشیا یک دفه اتفاق می افتاد...وگرنه موضوعات جالبی داشت حرکت موشک(حجتی)،پرش آدمک(رحمانی)،حرکت آدمک،حرکت ماشین(داشته)،والیبال(آهنگری) و ...

امروز انیمیشن فریم به فریم رو هم در فلش آموزش دادم تا انشالله کم کم هنرجوها آشنا که شدند طراحی انیمیشن برای وبسایت ها رو شروع کنیم...



نظرات شما عزیزان:

م.ج
ساعت0:32---3 مهر 1393
سلام خوبين خانم چ جالب منم كنجكاو شدم بدونم اون دونفر كي هستند؟؟؟؟من پيگيري ميكنم پاسخ:سلام خوبم تشکر، نه موضوعی نیست شماها که خوب منو می شناسید@ خودم ی تنه همه رو حریفم!!!!!!!!! شما می تونید فقط بشینید و نگاه کنید

fatemeh_rah
ساعت15:15---3 مرداد 1393
گمم نکن
در گوشه ای از حافظه ات آرام
مینشینم
فقط بگذار بمانم
پاسخ:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یه غریبه
ساعت0:05---22 خرداد 1393

سلام چطور متوجه نشدید اونی که اون بالا سوال کرده شما هم تو فکر منی، کیه
پاسخ:سلام، حالا مشکل دو تا شد ببخشید شما؟؟؟؟؟؟؟؟ایشون کی هستند؟ شما کی هستید؟ اینجا چقد کارآگاه بازی شده درشو تخته کنیم تا محل تجمع افراد ممنوعه نشده!!!!!!!!!! ;) بچه ها اینجا فقط مباحث درسی رو مطرح کنید اگر سوال دارید این صحبتها رو بذارید برای جمع های خودمونی خودتون.... اوکی؟؟؟ برای همه دوستانی که از این پس وبلاگو می بینند هم گفتم ... که والسلام تمام حرفای متفرقه حال و آینده باشه



عاطفه
ساعت19:14---19 خرداد 1393
سلام ...خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وای خانم نمیدونین ک رِِِییس اداره آموزشو پرورش شدم واییییییییییییییییییی که چقد سرم شلوغهای خدا مردم .......... گفته باشم ها من با کسی پارتی ندارم هه هه واییییییییییییی منو این همه خوشبختی محاله:- ))
پاسخ:سلام خوبم تشکر.... تبریک عرض می کنم خانم مهندس وای ببخشید خانم رئیس


A__________T
ساعت21:09---1 خرداد 1393
کاش می دونستی چقدردلم بهانه ی تو رو میگیره هر روز



کاش می دونستی



چقدردلم هوای با تو بودن کرده



کاش می دونستی چقدردلم ازاین روزهای سرد



بی توبودن گرفته



کاش می دانستی چقدردلم برای ضرب اهنگ قدمهایت



گرمی نفسهایت، مهربانی صدایت تنگ شده



کاش می دانستی چقدردلواپس توام



کاش می دانستی چقدرتنهام ، چقدرخسته ام



وچقدربه حضورسبزت محتاجم



وهمیشه ازخودم می پرسم



این همه که من به توفکرمی کنم



توهم به من فکرمی کنی؟




پاسخ: سلام خوب هستید؟خانومی خودتونو معرفی نکردید اگر معرفی کنید خوشحال می شم و شاید جواب سوالتون بله باشه! یا بله خیلی زیاد! یا خیر!!! یا اصلا کی گفته من به شما فکر می کنم!!!!! ;)


A_____T
ساعت20:40---1 خرداد 1393
درد میکشم!!!!!!!!!!!

اما.......................

تو چشمانت را ببند،سخت است بدانم میـــدانی و بیخیالـــــــــی


پاسخ:کاش می دونستم


openvip2.tk
ساعت20:49---22 آذر 1392
واقعا وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید

در صورت امکان میتونم از محتویات با ذکر منبع استفاده کنم؟


www.openvip2.tk
پاسخ:سلام تشکر بله حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


وبلاگ آموزشی و تشریح عملکردهای سالانه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1400
بازدید کل : 237996
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس